Aangeraden door klanten
afgelopen 12 maanden
100%
afgelopen 12 maanden
Helma uit Wijchen
13-09-2025
Gemiddeld10
Service
Deskundigheid
Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
“
Een fijne garage.
Klantvriendelijk en ze geven een goede service.
„
Els uit Beuningen
10-09-2025
Gemiddeld10
Service
Deskundigheid
Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
“
Goede service en kundig personeel
„
M.M. de Grood uit Nijmegen
10-09-2025
Gemiddeld10
Service
Deskundigheid
Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
“
De garage denkt altijd met je mee en staat voor je klaar. Ik ben al jaren een trouwe klant en dat blijft ook zo.
„
Christel uit Nijmegen
10-09-2025
Gemiddeld10
Service
Deskundigheid
Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
“
Leuk personeel fantastische service
„
Tarik Ozdemir uit Apeldoorn
09-01-2025
Gemiddeld10
Service
Deskundigheid
Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
“
I bought a Mazda 3 from Rh Auto. My car had a few problems. Rh Auto fixed these problems free of charge. Very polite, respectful and helpful business. I was very pleased with the attention
„
Tarmo uit Aalsmeer
01-06-2024
Gemiddeld10
Service
Deskundigheid
Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
“
Ik heb week geleden van mijn zuur verdiende geld een
Honda CV-R gekocht
van RH Auto,s ,Wijchen.
Het personeel was vriendelijk en alles ging
soepel.Helaas,een apk vergeten.Geen probleem.Direct een nieuwe afspraak gemaakt,leenauto mee en klaar.
Zeer betrouwbare en eerlijke mensen.
Volgende keer koop ik weer mijn auto bij
RH Auto,s.De eigenaar is een topper!
„
Willy uit Wijchen
29-03-2022
Gemiddeld10
Service
Deskundigheid
Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
“
Gisteren de auto van mijn zoon gebracht voor apk. Wat kleine dingen en weer gekeurd voor 1jaar. De service weer super een zeer klantvriendelijk. In juli is mijn auto aan de beurt naar RH auto,s dus.
Wordt de keuring voor mijn auto zwaar balen, ga ik bij RH een andere auto halen!!!
„
Willy uit Wijchen
09-12-2021
Gemiddeld10
Service
Deskundigheid
Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
“
Afspraak gemaakt voor reparatie a.s dinsdag. Weet nu al dat het goed gemaakt wordt. Altijd krijg je daar goed advies en service. In het verleden altijd mijn seat daar gebracht voor reparatie als dat nodig was. Nu moet mijn auto naar 3jaar zonder problemen door de keuring te komen voor het eerst weg voor reparatie. Dan is het voor niet zo moeilijk bij wie ik wezen moet. Bij R&H dus.
„
Mark uit Nijmegen
30-08-2021
Gemiddeld10
Service
Deskundigheid
Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
“
In mei een Renault Clio gekocht (zonder garantie) na wat kleine reparaties die netjes opgelost werden bleek er na 3 maanden net voor onze vakantie een nieuwe koppeling in te moeten. Dit werd zeer netjes en snel voor ons opgelost zodat we nog op tijd op reis konden. Zeer vriendelijk personeel wat zijn afspraken na komt en met je mee denken!
„
Andre lens uit WAGENINGEN
26-08-2021
Gemiddeld10
Service
Deskundigheid
Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
“
Fantastisch bedrijf. Zeer vriendelijke mensen. Eerst hier een Renault laguna gekocht.
Helaas ging naar anderhalve week de automaatbak kapot met een kleine bij betaling een andere auto genomen na anderhalve dag de dynamo kapot dit is door het garage bedrijf kosteloos gemaakt. ( auto rijdt nu als een zonnetje) Dit maak je niet vaak mee want het waren auto,s zonder garantie. Dus ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen. Ik zou zeggen koop gerust hier uw auto.
Mvg André Lens
„
Frans uit Almere
07-04-2021
Gemiddeld9
Service
Deskundigheid
Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
“
Een vriendelijke ontvangst en prima service. Bij aankoop van mijn Audi was er nadien een probleem naar voren gekomen. Met wederzijds goedkeuren is het probleem opgelost. Kortom een prima vriendelijke oplossing en service van RH Auto's.
Frans
„
Willem uit Beuningen
15-12-2020
Gemiddeld10
Service
Deskundigheid
Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
“
Aardige mensen
Klantvriendelijk en zeer schone garage.
Veel passie en deskundigheid
Echt een aanrader
„
S.Barten uit Beuningen Gld
14-04-2020
Gemiddeld10
Service
Deskundigheid
Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
“
Ik kom nu al een aantal jaren voor onderhoud en reparatie bij deze garage. Word er altijd duidelijk en vriendelijk te woord gestaan over wat er moet gebeuren, alles gaat in overleg en ze denken met je mee.
Zeker een aanrader!
„